Privatarkivkonferansen 2018 event 12/03-2018 - 13/03-2018
location_on Radisson Blu Scandinavia Hotel (Holbergs plass)
message Privatarkivkonferanse 2018

Arkivforbundet, i samarbeid med Arbeiderbevegelsens arkiv og bibliotek, Arkivverket, Norges museumsforbund og Oslo byarkiv inviterer til årets privatarkivkonferanse. Arkivforbundets landsmøte blir avholdt i forbindelse med konferansen.

Konferansen vil foregå på Radisson Blu Scandinavia Hotel (Holbergs plass) i Oslo 12.-13. mars.

På programmet har en bolker om prosjekt- og utviklingsmidler, smakfulle arkiver, samarbeid i arkivfeltet, gleder og utfordringer ved audiovisuelle arkiver, fremtidens arkivløsninger, rettsikkerhet og ytringsfrihet der vi har fått tak i direktøren av Fritt Ord, Knut Olav Åmås. Vi har også et foredrag av forfatter Hanne Lillebo om bruk av arkiver i arbeidet med biografier.

Programmet til: Privatarkivkonferansen 2018 (lenke)

Kostnader
Konferansen inkludert festmiddag: 4180 kroner
Konferansen uten festmiddag: 2990
Deltakelse en av dagene koster: 1495 kroner
Festmiddag koster: 1190 kroner

Studentpriser (send ved ditt studentbevis): 800 kroner per dag. Middag også 800 kroner for en student.

Reise og opphold på hotell må ordnes selv
Vi har rabatt på Radisson Blu Scandinavia Hotel (trykk lenke). For å sikre seg hotellrom bør en bestille rom tidlig. Husk riktig dato! For å være sikret rom på hotellet bestill innen 5. mars.

Påmelding gjøres til post@arkivforbundet.no.
Det som det må informeres til oss om er hvor mange fra dere som vil komme og hvor mye av programmet det vil deltas på slik at vi kan sende dere en faktura. Frist for å melde seg på konferansen er 5. mars.

Dette må legges ved i e-posten!
– Navn på deltakerne
– Navnet på arbeidsplassen
– Fakturaadresse (hvor og hvordan skal vi sende faktura)
– Ønsker også e-post, mobilnummer og eventuell tittel på deltakerne.
– Kommer deltakeren til å delta på omvisning på OM; bymuseet «Søttitallet» (dette er alternativ til Arkivforbundets landsmøte).

Legg også ved i bestillingen inn eventuelle allergier eller annet du mener vi bør vite om deg slik at vi kan varsle hotellet.

Det 9. norske arkivmøte event 17/04-2024 - 18/04-2024
location_on Oslo Kongressenter
message Dokumentasjon i samtid og framtid