Det 8. norske arkivmøte event 08/04-2019 - 09/04-2019
location_on Oslo Kongressenter, Youngs gate 21
message Det 8. norske arkivmøte - et samarbeid mellom Arkivforbundet, Norsk Arkivråd og Arkivverket

Påmeldingsend

Hvorfor bli med?
Arrangementet er landets eneste nasjonale møteplass for arkivansatte i alle sektorer, både innenfor arkivdanning og arkivdepot. På de syv første møtene har det vært mellom 350 og 600 deltakere. Både utstillere og deltagere har vært godt fornøyd med de tidligere arkivmøtene. De avholdes hvert tredje år, og denne gangen på Oslo Kongressenter.

Hva vil jeg lære?
Konferansen går over to dager og inneholder plenumsforedrag fra kjente norske og internasjonale foredragsholdere begge dager. I tillegg vil det bli avholdt parallellsesjoner i fire saler hver dag. På slutten av dag én blir det avholdt års-møter for Norsk Arkivråd og Arkivforbundet. På slutten av andre dag vil Arkivlovutvalget presentere sin konklusjon og Riksarkivaren vil oppsummere arrangementet.

Hvem møter jeg?
For åttende gang samler det norske arkivmøtet de ansatte i arkivsektoren, representanter fra myndighetene samt utstillere og leverandører til to dager for faglig påfyll og nettverksbygging. Her møter du de som kan utfordre ditt tankesett, inspirere til nye ideer og bygge videre på kreative løsninger.

Her er lenke til programmet og påmelding

Nordiska Arkivdagarna 2022 event 01/09-2022 - 02/09-2022
location_on Clarion Hotel Sign, Stockholm, Sverige
message Nordiska Arkivdagarna 2022
KAI-konferansen 2022 event 14/09-2022 - 15/09-2022
location_on Scandic Helsfyr, Oslo
message Tema for årets KAI-konferanse er: Samfunnsrolle i en digital tid.
ICA conference event 19/09-2022 - 23/09-2022
location_on Rome, Italy