Ny hjemmeside

Vi i Arkivforbundet byttet i år navn fra Landslaget for lokal- og privatarkiv (LLP) og fikk oss en ny logo. På tampen av året har vi jammen også fått en ny hjemmeside.

Den nye hjemmesiden vil vie større plass til hendelser (kalender), få frem hva vi nå jobber med og få frem Arkivforbundet sin viktige samfunnsrolle.

Vi har også skaffet oss organisasjonsprofil på de sosiale mediene Facebook, Instagram, Youtube, Twitter og Linkedin. Der vil det også legges ut oppdatert informasjon, og være et samspill med hjemmesiden på hva som legges ut hvor. De sosiale mediene har også fått større plass på de nye sidene, og vi har konsentrert oss om å ha det viktigste om oss tilgjengelig og oppdatert.

Ut året vil noe av informasjonen på hjemmesiden være under utvikling, noe vi håper på forståelse for.

KAI-konferansen 2024 event 10/09-2024 - 12/09-2024
location_on Bodø
message Historien din har en fremtid hos oss er slagordet til Arkiv i Nordland. På KAI-konferansen 2024 tar vi særlig utgangspunkt i fremtiden.