Meld deg på privatarkivkonferansen

Du kan nå melde deg på Privatarkivkonferansen 2017.

Konferansen vil foregå på hotell Scandic St. Olavs Plass i Oslo 4.-5. april.

Arkivforbundet, i samarbeid med Arkivverket,  Norges Museumsforbund og Oslo byarkiv inviterer til årets privatarkivkonferanse. Arkivforbundets landsmøte 2017 blir avholdt i forbindelse med konferansen.

På programmet har en bolker om grenseoverskridende samarbeid av privatarkiver, finansiering av privatarkiv, lyd i arkiv og formidling til folket. Forfatter Tor Bomann-Larsen vil avslutte programmet med å fortelle om sitt arbeid med bøkene om kong Haakon og dronning Maud.

Programmet til: Privatarkivkonferansen 2017

Kostnader
Konferansen inkludert festmiddag: 3780 kroner
Konferansen uten festmiddag: 2790
Deltakelse en av dagene koster: 1395 kroner
Festmiddag koster: 990 kroner

Studentpriser (send ved ditt studentbevis): 800 kroner per dag. Middag også 800 kroner for en student.

Reise og opphold på hotell må ordnes selv
Vi har rabatt på Scandic St. Olavs plass. For å sikre seg hotellrom bør en bestille rom tidlig med vår rabattkode. Husk riktig dato! Dere går inn på www.scandichotels.com  og oppgir koden BARB040417. For å være sikret rom på hotellet bestill før 13. mars.

Påmelding
Påmelding gjøres til post@arkivforbundet.no. Det som det må informeres til oss om er: hvor mange fra dere som vil komme og hvor mye av programmet det vil deltas på slik at vi kan sende dere en faktura.

Legg ved navnet på arbeidsplassen, fakturaadresse og navn på deltakerne. Gjerne også tittel, e-post og mobilnummer.

Legg også ved i bestillingen inn eventuelle allergier ved mat slik at vi kan varsle hotellet.

Informer gjerne også om hvem av dere som vil delta på omvisning på Teknisk Museum – Grossraum – tvangsarbeid bygget landet under krigen.