Generalsekretær Kjetil Landrog har startet
Kjetil på første dag i Arkivforbundet

Kjetil Landrog har funnet seg godt til rette på Arkivforbundets lokaler i Maridalsveien 3.

I går startet Kjetil Landrog opp i jobben som Arkivforbundets nye generalsekretær. Arkivforbundet har inngått avtale om kontorleie på Oslo byarkiv, og det er flott å være en del av et større faglig og sosialt fellesskap i Maridalsveien 3.

I den første tiden vil Kjetil prioritere å bli kjent med våre medlemmer og med arkivsektoren, noe som blant annet inkluderer besøk til både Trondheim, Bergen og Stavanger – der det er store arkiv- og museumsmiljøer. Ta gjerne kontakt med Kjetil hvis det er spesifikke utfordringer du mener han bør kjenne til, eller hvis det er andre faglige ting han bør vite om.

Arkivforbundet har ny e-postadresse, post@arkivforbundet.no, mens Kjetil kan nås på kjetil@arkivforbundet.no eller via mobiltelefon 996 94 577 (som også er Arkivforbundets telefonnummer). Vår postadresse er c/o Oslo byarkiv, postboks 1453 0116 Oslo, og besøksadressen er Oslo byarkiv, Maridalsveien 3.

Vi minner samtidig om vår konferanse og landsmøte i Oslo 4-5. april, program og nærmere info kommer i løpet av januar måned.