Prosjekt om fylkeskommunal administrasjonshistorie er godt i gang

Ingrid Nestberg 002Den første fasa i LLP sitt prosjekt om fylkeskommunal administrasjonshistorie er no sluttført. Ved hjelp av midlar frå Kulturrådet har Ingrid Nøstberg, arkivar ved Vestfoldarkivet, vore engasjert i fire månader for å skrive og publisere artiklar på Wikipedia. 16 artiklar knytta til fagområdet vidaregåande opplæring er no tilgjengelege på Wikipedia, i tillegg til ein generell artikkel om fylkeskommunane si administrasjonshistorie. Artiklane kan søkjast opp ved å skrive «kategori: fylkeskommunal forvaltning» i søkefeltet i Wikipedia. Artiklane er og lenkja til kvarandre internt i Wikipedia.

Det er eit mål å publisere artiklar om fylkeskommunen sine øvrige saksområde, og LLP og prosjektgruppa arbeider aktivt for vidare finansiering. Det er difor svært gledeleg at LLP har motteke kr 75 000 frå Riksarkivaren for å kunne vidareføre dette arbeidet.

Prosjektgruppa består av Anne Aune (Hordaland fylkesarkiv), Snorre Øverbø (Fylkesarkivet i Sogn og Fjordane) og Ketil Jensen (Arkiv i Nordland). Ingrid Nøstberg byrjer i ny jobb i Riksarkivet og går med det ut av prosjektgruppa.

(Foto: Ingrid Nøstberg, Vestfoldarkivet. Fotograf: Mekonnen Wolday, Vestfoldmuseene IKS)

Artiklar på Wikipedia

KAI-konferanse event 25/09-2018 - 27/09-2018
location_on Clarion Hotel The Edge - Tromsø
message KAI-konferanse - Arkiv Troms er arrangør
Norsk Lydarkivkonferanse 2018 event 22/10-2018 - 23/10-2018
location_on Rockheim, Trondheim
message Årets lydarkivkonferanse har fått tittelen Lydarkiv fra A til Å.
Styremøte i Arkivforbundet event 21/11-2018 - 22/11-2018
location_on Oslo byarkiv, Maridalsveien 3