Røyster i arkiva – Arkivdagen 2013

Anna Rogstad 1905Har du tenkt på kva som gjøymer seg i norske arkiv? Lurer du på kva arkiv eigentleg er? – No får du mulegheiten til å finne ut av dette sjølv! 9. november opnar arkiv over heile Norden magasina for publikum. Omvisningar, seminar og føredrag skal gje folk flest betre innsyn i kva som gjøymer seg i arkiva og kva betydning dokumenta har for både fortida og framtida. Arkivdagen er arkivsektoren si årlege formidlingssatsing. Kvart år er det valt eit tema for arrangementet, og i 2013 er tema røyster. Det fleirtydige temaet femner om fleire av dei store jubilea i norsk samanheng. Både røysterettsjubileet og Ivar Aasen-jubileet er med, i tillegg til grunnlovsjubileet i 2014. Ved sida av dei nasjonale feiringane opnar Arkivdagen og for dei lokale røystene.

Sjå liste over arrangement:
Arkivdagen 2013

(Foto: Anna Rogstad – første kvinne på Stortinget i 1911. Kjelde: Stortinget/Flickr Commons).
Brukerforumsmøte for programvaren Asta event 26/01-2018
location_on Oslo byarkiv, Maridalsveien 3
message Vi i Arkivforbundet ønsker ved dette å invitere alle som er interessert til et brukerforumsmøte hos Oslo byarkiv (Maridalsveien 3) vedrørende programvaren Asta.
Memoarkonferansen event 17/02-2018
location_on Bergen Offentlige Bibliotek
message Dagskonferanse om muntlige kilder og innsamlinger/bevaring av disse
Privatarkivkonferansen 2018 event 12/03-2018 - 13/03-2018